2009-05-21 Krokodil.

Är så seg i skallen att rubriken fick bli det första blicken hamnade på. Har skrivit på uppsatsen med Veronica hela dagen och det tar, kan jag säga!! Vi är uppe i 18 sidor och är inte klara med analysen och har heller inte börjat med diskussionen. Yay! Det är dock exklusive förord och källförteckning, tur det =) Imorgon blir det ett stort ryck för att få ihop det, så mycket det bara går. Har några timmar på måndag också innan det första utkastet ska skickas in!

Ikväll ska jag till min bästa Filippa och hänga, det ser jag fram emot för det känns som längesen vi träffades. Jag har på känn att det kommer bli "Dagens bästa", även om dagen hittills har varit bra också. Soft, allmänt, faktiskt. Sov till åtta, annars har jag gått upp tidigare än så nu sista veckan för att gå promenader men idag blev det vila.

Vi tog en promenix igår, T och jag, och råkade hamna mitt i ett lilleputtland!! Helt surrealistiskt! Som miniatyrvillor, verkligen - inte sommarstugor utan verkligen hela kitet fast mindre. Som extra bonusintryck spelades det nån slags hektisk (dålig) folkmusik på hög volym ur ett ur husen. Jag började undra om jag hade råkat krydda maten med nån svamp.

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: sarasnix

svamp i maten är gott ;)

2009-05-25 @ 11:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback