2009-11-10 Farmville.

För det första: Grattis på födelsedagen Filippa :) Hoppas du får en jättefin dag!

Man kan säga att Veronica och jag firade in henne igår när vi hade tjejmiddag hos V, med tacos, vin och grogg. Det var väldigt trevligt och så SKÖNT att göra nåt sånt på en helt vanlig november-måndag, underbar timing. :)

Har bestämt mig för att försöka glömma att jag är bra på att baka sockerfyllda grejer i första hand (framför allt i veckorna) och lägga fokus på andra grejer i köket. Idag blir det hemgjorda soltorkade tomater och kanske inlagda vitlökar också. Sånt där, som man kan köpa men som är mycket roligare att ha gjort själv :)

Och, slutligen, så har en era kommit till sitt slut. Farmville. Vila i frid. Nu orkar jag inte skörda nåt mera :)


:)

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: filippa

Tack!

Det var så himla fint igår, precis sånt man behöver i novemberrukset! Och nu snöar det, jisses!

Postat av: sarara

har no märkt att du försvunnit från farmville. jag skördar på. fast jag tänker varje dag att jag inte orkar mera. haha. fint med hemgjorda saker!! å mums hoppas jag!

2009-11-12 @ 22:40:08
URL: http://aras.webbop.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback