2009-10-05 Yoga.

Ikväll tog vi oss till ett yogapass på Friskis, Thomas och jag. Jag var väldigt uppe i varv och trött på en å samma gång när vi gick dit och tvingade mig själv att andas lite djupare ett gäng gånger före vi ens gick in. Väl på plats gick det rätt bra att vara just DÄR och inte nån annan stans i huvudet. Skönt! Efteråt skuttade jag ut genom dörrarna :)

Passet var mer som ett stretch-pass än träning i sig, som jag gillar när yoga är. Fast eftersom det var lugnt och ganska mjukt hade man mycket tid att verkligen känna in kroppen så det var skönt och väldigt bra eftersom jag inte yogat mycket än!

Hittade några bra filmer på youtube häromdagen faktiskt - sök på Yogatic (eller gå in på yogatic.com) och kolla lite. Gillar dom! Funkar ju kalas att göra hemma i vardagsrummet.

Siktar på att i oktober träna 3 gånger per vecka!

Det är ett möjligt mål! Allt över är bonus och jag hoppas jag får vara frisk :)

Puss kram sov gott.

Kommentarer
Postat av: Regina

Yoga är livet! :-)

Puss!

Postat av: Jennie

Då kan du ju hänga med på yoga2 ikväll?!

Jennie

2009-10-06 @ 15:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback