2009-09-08 Feber.

Men så lite feber att det nästan inte räknas. Sammantaget med rosslig hals och en viss dos snor (Härligt!) blir det dock diagnosen: kunde-varit-kryare. Alltså blir det ingen träning ikväll och det stör mig för det är riktigt roligt, riktigt skönt i kroppen och jag vill inte komma efter i början med tekniker!

På listan idag står dock ett sjukgymnastbesök som jag inte tänker avboka, eftersom jag väntat på det i tre veckor eller mera, minns inte. Dessutom är det frisörtid på schemat, vilket jag inte heller vill avboka. Men sen blir det hem och vila igen tror jag bestämt.

Igår kom lillebror till Gbg genom jobbet, flyttfirman han kör för hade uppdrag hit som ska lastas av idag. Så vi käkade lite soppa, lite godis och bullar, och hängde i soffan. Riktigt mysigt, och det bästa är att vi ses redan till helgen igen, fast i Blekinge!

Puss.

Kommentarer
Postat av: http://bosgarn.blogspot.com/

Hörru du, krya på dig! Inget skoj att vara krasslig. Puss & kram

2009-09-08 @ 20:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback