2009-09-11 Kalajs!

I helgen blir det stor kräftskiva och allmänt mys med familjen och en massa kompisar åt höger och vänster. Ska bli jätteroligt!!

Innan dess ska jag på studiebesök med skolan, till ett aktivitetshus för personer med intellektuella funktionshinder. Ska bli jättespännande att se vilken typ av aktivitetshus det handlar om, eftersom vi var på ett akt.hus på B-uppsatsen. Skulle kunna vara lite samma även om lite olika också, eftersom inriktningen på Villa Söder som det tidigare hette var mot personer med psykiska funktionshinder. Men, det ena utesluter ju inte det andra och alltså kan det ju vara lite lika på sina sätt.

Hur som helst, så är vår kurs riktigt intressant tycker jag. Är glad att jag valde att läsa den och inte Migrationskursen, för jag tycker mig ha snappat upp att folk är lite siochsådär med den?

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback