2010-04-21 Blocket.

ÄLSKA SOVMORGON!
Den här veckan har varit bra lyxig. Tidig morgon i måndags, men sen har jag inte behövt gå hemifrån förrän kl 9 igår och idag nu framåt tjugo i tio. Jämfört med att gå ut genom dörren halv sju om jag ska till ön. Så skönt.

Vi har ju som bekant målat om hallen till en finfin turkos färg. Jag hade siktat in mig på ett rött litet bord i hörnet, dvs. hörnet som kom fram när vi satte upp en hatthylla i förra veckan. Genom hatthyllan kunde vi haka ner dörren som enbart hade syfte att ha klädhängare på sig. Vi fick ett hörn!

Spanade in ett bord på IKEA och mätte noga om det skulle få plats. Jo, det såg lovande ut. 500 spänn för ett shysst litet bord, lagom till en lampa och lite prylar för en ännu finare hall.

Så i måndags kväll spanade jag på Blocket, vilket jag snudd på aldrig gör. Letade efter förvaring till sovrummet, men ramlade över ett sånt här:


Vilket är precis det bord jag spanat på från IKEA! Dock svart, men vad gör väl det. Skrev ett mail till han som sålde och två sekunder senare ser jag vart han bor: samma postnummer som oss.

Så igår kväll gick jag två hus bort från vårat med 300 spänn i handen, tog det lilla svarta bordet under armen och gick två hus hem igen.

Vad är oddsen?

:)

Kommentarer
Postat av: Terese

Ha ha vi har ett sånt bord i sovrummet, ett rött :):)

Puss

2010-04-22 @ 21:07:11
Postat av: Tomfreya

Hi, I just wanted to say that I really like your site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback