2010-04-26 Match.

Ikväll har jag varit och sett ÖIS möta Ljungskile (oavgjort). Ärligt talat: det var bättre förr, min första fotbollssäsong 2008 då jag flyttade till Göteborg. På den gamla goa tiden när dom spelade på Valhalla IP, där man hade solen i ögonen (eller regnet i nacken) men där man stod tätt, packade som sillar och bara snällt fick vråla med i gruppsykosen. Mot idag: på en ny (fin, jovars) arena med ett fantasifullt namn - Gamla Ullevi. Jaaa det är mycket större. Jaaa vi har tak över huvudet när vi står (där vi kunde ha suttit). Men det är inte samma grej. Så är det bara. Framför allt inte när det blir oavgjort ;)


I morse gick jag en morgonpromenad! Lyckades komma ur sängen vid sju och kilade en vända på körrgårn, 30 minuters promenix i morgonljuset. Saknar verkligen att ta morgonpromenader när jag behöver åka hemifrån så tidigt. Så jag längtar till sommarledigheten för då kan jag promenera bäst jag vill :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: filippa

vad härligt med morgonpromenad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback