2010-12-16 Minijul.

Jag gör ett undantag och gör reklam: Lagerhaus, 49 spänn: en hel drös med fina mini-julgranskulor! Tokfina! Man får själv binda snöre i dom men det känns det värt! Såg en tjej i skolan som hade örhängen gjorda av såna här kulor, väldigt fint var det. Ska köpa örhängespryl på Panduro (mera reklam!) i dagarna, och göra mig ett par i julklapp, det kommer bli hur fint som helst det!!! :)
Vi läser ju ny kurs nu, som började dagen efter uppsatsen lämnades in. Socialpolitik heter kursen, och det är intressant men en massiv kurs med överdimensionerat mycket litteratur sett till att det är en femveckorskurs. Kan väl lugnt påstå att det inte bara är jag som är trött, av alla som kämpat med uppsatsen. Är alltså inte ensam om att tänka, att salstentan på Socialpolitiken får gå som den går, i januari. För egen del vore det kanske nyttigt att skriva ett U, för att utmana min duktiga-tjejen-syn, på mig själv? För att lära sig något av det kan det ju iofs va så att man ska ha kämpat som får att få ett VG, men få en liten snyting i form av underkänt. Orkar inte kämpa den här kursen, det går som det går. Ska gå på de flesta föreläsningarna och läsa det jag orkar. Mer blir det inte.
Skönt.
Läggdags för tröttmössan. Halka lugnt, allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback