2010-12-21 God jul!

Inte kom jag upp till lektionen imorse heller, nej nej. Tog mig ändå till skolan efter några timmar och skrev ut uppsatsen i sin sista version, vilken är den ni alla (utan undantag!!!) kommer att få till er vare sig ni vill eller inte ;) Ni som vill vara extra säkra på att få en kopia på mailen kan maila mig eller skriva i kommentarsfältet! Sprid den åt alla ni känner och helst som ni inte känner, så det verkligen händer grejen på fronten män som blir utsatta för våld av kvinnor.

Bortsett från att jag är trött nog att kunna sova mig igenom resten av detta år, så spritter det i kroppen av tanken på att få fira jul med nära och kära! Avrundar inför-jul-bloggandet med ett par bilder till er:
GOD JUL KÄRA VÄNNER!

Kommentarer
Postat av: sofie knutas

Spännande att uppsatsen är klar. Den läser jag gärna. Kommer ni till ön nåt under julhelgen? Jag jocke och lilla samuel kanske kan komma förbi er nåt i vibble isf? god jul och kram!

2010-12-21 @ 16:35:46
Postat av: Lena P

Hej Tove läser din blogg och gillar den! blev så inspirerad av din småkulor som jag tänkte ha i min julfikus så jag gick för att köpa här i Linköping men de var slut. Vill gärna läsa din uppsats mycket intressant ämne som jag ska sprida här i Linköping till intresserade socionomer och andra. God Jul från Lena (Filippas mamma)

2010-12-21 @ 18:08:09
Postat av: Bosse

Hej tovisen :)



Jag är jättenyfiken att få läsa uppsatsen såklart.

Läser din blogg och är så glad för din skull att du verkar ha "hittat hem". Jag söker fortfarande :)



Hoppas att din jul kommer att bli lika sagolik som du förtjänar. Kramar i massor.

//Bosse

Postat av: f

vilka snygga örhängen!

hoppas du får en fantastisk jul, hälsa så gott till karln och familjen och till ön som jag gärna vill besöka snart!!!!



massor kramar från ett skallt lkpg

2010-12-22 @ 21:08:00
URL: http://sambobloga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback