2010-01-01 GOTT NYTT ÅR!

NU kan jag äntligen säga gott nytt år och mena det innerst inne, för MELKER ÄR HEMMA IGEN!!! :)

Sex och ett halvt dygn i vinterkylan har han hållit sig hemifrån. När raketerna smällde vid tolvslaget i natt tänkte jag på honom och hoppades att han inte var alltför rädd om han ens levde... På den nivån har mina tankar snurrat och jag har varit så ledsen :(

Men han kom hem! Jag trodde knappt mina ögon när jag öppnade fönstret och han hoppade in. Jag fortsatte lipa bara för sakens skull, kunde lika gärna sett i syne. Nu är han är!

Hungrig som en varg skopade han i sig torrfoder och en hel del burkmat (kräks han inte nu så blir jag förvånad...) och han har gått omkring och pipit/jamat/strukit sig mot oss som om vi varit borta i ett år. Och jag har kelat tillbaka minst lika mycket :)

ÅH vad skönt.

Puh!

Och jo - sista kvällen på 2009 var trevlig och vi kom hem vid fem-tiden imorse. Nu ska mitt 2010 bli ett fint år, för ikväll har det visat sig från sin bästa sida och släppt hem vår grabb :)

Puss!!

Kommentarer
Postat av: sissi

sån lycka..kissen hemma igen..pustar ut med dig kram

Postat av: Bloggaren Herself

Gud va skönt! Grattis till att kissemissen kommit hem :)

Han kanske var sur för att ni rest bort? ;)

Kramis

2010-01-02 @ 19:06:39
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback