2010-01-06 Vecka 35

God morgon! God lunch :) Sovmorgon är grejen. Har bestämt att det inte blir något tentaskrivande idag utan häng med Thomas. Känns lite sådär att skriva tenta när han har semester så någon dag får jag semestra också! Fast, nu får jag det att låta som att jag sitter med tentan 14 timmar per dygn. Det gör jag inte. Men jag har i alla fall kommit nästan halvvägs med den, alltid något.

Dagens vikt: 81,1 kg
Förändring: - 6 hg
Totalt sen start: - 5,6 kg

Nedgång igen, det var fint det!

Veckans träning är promenader, 5 x 30 minuter i vinterlandskap och ca en halvtimmes hemmayoga. Jag gillar vintern, när den är kall. Och det är den nu. Omkring 10 minus varje dag (TA I TRÄ för att det fortsätter) och lite snö - idag mera snö! *glad* Nu en kopp the och lite frukost. Lunch. Eller vad det nu blir.

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Terese

Galna töjs, semestra mitt i en hemtenta....:S

2010-01-06 @ 16:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback