2010-01-07 Mutter

och morr!

Har inte många väna tankar och ord att säga om socialpedagogik för närvarande. Mer än SKRÄP.

Har dessutom valt att lägga den frågan på samhällsnivå, nej nej inte göra det enkelt för sig inte. "Jag vill lära mig nåt på den här tentan", jadå. Jo, så att...

(Det här är ett kvitto på att jag inte fokuserat på dom böckerna under kursen och jag tycker inte heller att kursen har haft fokus på det allmänt. All excuses!)

Så nu lämnar jag socialpedagogikträsket och hoppas på att det blir sushi i stan istället. Låter mycket bättre.

:)

kram!!

Kommentarer
Postat av: Maribella

Håller helt med....sushi slår SP med hundratusen poäng!

Kram

Postat av: filippa

Du komemr fixa det! Du är bäst på att skriva hemtenta!!!!

2010-01-09 @ 11:59:47
URL: http://samboblogga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback