2010-01-09 Skivstångspass!



"åhå-åhej-åhå-*svett*"
Nu ska jag å träna skivstång på Friskis. Evigheter sen så jag lär få böja mig fram för att kunna föna håret sen :D Det är bland annat på det sättet man vet att man kanske väntat lite för länge sen senast.

Igår: Avatar 3D. Såg den i vanlig 2d på ön i julas och tyckte faktiskt att det var nästan lika bra - blev bara lite djupare i 3d. De har spelat in hela filmen i 3d-miljö (mot annars när man spelar in mot nån grön bakgrund och pusslar ihop senare), vilket jag antar kan va skälet till att den var så GRYM även utan den flashiga tekniken på skärmen. FANTASTISK FILM, den rekommenderas varmt!

Off I go!

Kommentarer
Postat av: Regis

Hej! Vad "skönt" att du är igång med styrkan igen. Jag masade mig också upp i morse av samma anledning och det var ett tag sen här också...oh happy träningsvärk!

Ett själsligt råd: Zumba. Så fantalastiskt skitkul och helt down your ally. Salsa, marenge, t.o.m reggaeton. Man kan gå på klass eller köpa hem video. Skoj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback