2010-01-24 Ett år!

Dagarna bara swooshar förbi, vips hade Thomas och jag varit ihop ett år! Igår firade vi med hemlagad trerätters, väldigt mysigt och galet gott!!! Vi hade planerat att gå ut och äta kött (mycket kött) men när han kom åter från julsemestern visade det sig att det var jourvecka över årsdagen.

Så hemlagat blev det som sagt, soft att vara hemma och mysa och laga middagen ihop, det var fint. Och gott (sa jag att det var gott?) - underbart, åååh jag vill äta det igen. Wasabilaxrullar till förrätt, gratinerat rotfruktsriv med lövbiff och ädelost och till dessert - det godaste i världen: friterad marsbar. LÖJLIGT GOTT. LÖJLIGT!!! Eftersom jag inte har något foto på det lägger jag inte upp något recept. Men det betyder att jag måste göra det igen, snart ;) Då ska ni få recept och ingen i universum kommer vilja vara utan det nånsin igen.

Så gott är det.

:)

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself

Grattis till 1-årsdagen! Stor kram Madde

Postat av: Anonym

Ja! jag vill ha recept! :) grattis på 1års dagen. kram kram

2010-01-24 @ 21:29:03
Postat av: ida

det ovan var från mig :)

2010-01-24 @ 21:29:41
Postat av: filippa

alltså friterad marsbar? det låter ju vidrigt?????

du får nog övertyga mig på den punkten!



Grattis till er på ettårsdagen i efterskott mina fina vänner! PUSS!<3

2010-01-24 @ 22:55:37
URL: http://samboblogga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback