2010-01-27 Vecka 38.

Go afton gott folk!

Det har varit en lång dag, som började med att jag missade en buss trots att jag var på centralen i god tid. Märkligt märkligt men så blev det. Halkan ställde till det med bussarna - dom avgick lite som dom tyckte det passade kan man säga. Ingen skada skedd - jag var en halvtimme sen till jobbet men det var lugnt.

Dessutom var det rätt mysigt att sitta i bussen och försöka lösa Metros sudoku och lyssna på chaufförns val av radiokanal. Kunde nästan ha suttit i en fåtölj i ett vardagsrum, det är inte illa för att vara en morgon i vintrig lokaltrafik!

En bra praktikdag blev det! :)
En fin sushikväll och kladdkakefika med Jennie på det, riktigt riktigt bra.

Alltså en fin dag och jag kommer somna rätt så hårt..!

---

Vecka 38

Dagens vikt: 79,9 kg
Förändring: - 4 hg
Totalt sen start: - 6,8 kg

Veckans träning:

1 x baspass
1 x skivstång
1 x afro


Under 80-strecket igen och det är SKÖNT!! En månad sen jag kom hem från julfirandet med extrakilon som sig "bör" och nu är dom borta. Det går åt rätt håll och jag har som plan att nå målvikt, 75 kg, innan praktiken är slut. Det ska gå :) Det är en skön känsla att tappa vikt och känna att man tydligare ser konturerna i kroppen, av muskler å så. Känna sig lättare och starkare, frisk och snygg(are!!)!

Kram på er!! Hoppas ni njuter av vinterljuset medan snön ligger kvar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så härligt vännen! Grattis :) tänk att det löste dig med praktiken och så bra oxå!!! Hurray, kram Satu

2010-01-28 @ 06:20:36
Postat av: Jennie

Tack för den jättemysig kvällen! Var helt jätteglad när jag kom hem (tills jag började titta på sjätte sinnet å blev mörkrädd...)

Ge-kås på söndag?? Har öppet till 17!

Kramen

2010-01-28 @ 14:37:41
Postat av: Petra

Vad duktig du är. Stor grattis. Kram

Postat av: Terese

Du är så duktig!! Jag har skaffat kort på friskis med, testade ett afro pass i söbndags, det var skoj och jag hade träningsvärk dagen efter. Det var ett tag sedan!!

Puss

2010-01-28 @ 16:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback