2010-07-14: 26.

Idag är min sista dag som 26-åring och imorgon blir jag äldre. Rätt fint faktiskt, för att fylla år är ju en bra grej tycker jag :) Många födelsedagar blir det såhär i dagarna, har nu på morgonen varit och firat fina Anna-Lena som fyller år idag (hipp hurra!) - kanongod frukost med några av hennes trevliga tjejkompisar. En bra morgon!

Igår var jag och sa hej då till Filippa, Gustav och Bönan, som bestämt sig för att lämna Göteborg och flytta hem till Linköping. Vi spelade Carcassonne - jag lät ;) dom vinna varsin gång och sen fikade vi i flera timmar ihop med lite annat gott folk. Just då var det inte så jobbigt att säga hej då, men när jag kom hem insåg jag att det ju var jättetråkigt :( För mig alltså. Eller: för oss som blir kvar och saknar! Är glad för deras skull och förstår verkligen att de flyttar hemåt med Bönan på G och allt. Men en era är slut! Filippa är ju en person som har funnits med från min allra första vecka i Göteborg och det är ju faktiskt 2,5 år nu - så lite vemod får man väl lov att känna tänker jag.

Fick två födelsedagspresenter som var väldigt Filippiga - en nyckelring med ett par som har sex och en bok med snuskiga historier. Väldigt fina minnen av alla roliga snack ;) Får ta och boka en resa till Lkpg snart jag!

Nu blir det snart promenad med Jennie och Sture. Sen stan med Thomas! ♥

Puss å kram.

Kommentarer
Postat av: filippa

Åh<3

Boka in en resa snaaart, längtar efter att få visa dig metropolen LKPG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback