2010-07-22 Semester.

Nu när Thomas också är ledig så känns min egen ledighet lite extra lyxig! När jag är ledig själv blir det ju något annat, än att vara lediga ihop. Det är väldigt mysigt får jag säga :) Och vet ni! Imorgon firar vi 1,5 år tillsammans. Häftigt!! :) ♥

Här får ni några balkongbilder, igen.


Luktärt som jag fick på fröpåse av Grynet i våras. Nu blommar den och
doftar riktigt somrigt och gott, framför allt på kvällarna!


Citronplantan jag fick av min storebror, han har sått den från en kärna!
Smultronplanta som vi fick i tack-för-middag-present av en kompis. Mums.


I bakgrunden: blomsterkrasse, vackra och stora blommor som man
kan äta. De smakar faktiskt just krasse! Inte alls dumt.

I förgrunden: tomater på en av våra plantor! De är lika höga som jag
är lång, dvs närmare en å åttio. Hur häftigt som helst, att ett frö kan
växa till en planta på nästan två meter inom loppet av några månader,
planterad i en liten kruka med bara vatten och lite kärlek.

:)

Kommentarer
Postat av: filippa

Åh, härliga balkong!

Postat av: Tristanane

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2012-03-19 @ 11:25:15
URL: http://tristanane.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback