2010-06-05 Sommarlov.

Lyssna här:

http://www.youtube.com/watch?gl=SE&v=3XQenCCjkgE


I torsdags var sista dagen på min socionompraktik, 20 veckor. Nu är det över - det är skönt! Bland det sista som hände på dagen var att en praktikhandledare ringde till min handledare för att fråga om en praktikant kunde få bli anställd ett tag av dom istället för att praktisera gratis. Det är "min" praktikant det handlar om så det var ju underbart att få höra medan man är kvar, att det jag och den här personen har arbetat för -> att komma närmare arbetsmarknaden, har givit resultat!

Skön känsla :)

Igår drack vi en massa öl också, efter slutseminariet! När ölen kostar 27 kronor (eller vinet, eller cidern) så är det lätt att dricka. Ännu lättare är det när solen skiner som nu :) Förstod på Facebook att det hade snöat i Gällivare idag. Stackars, stackars er!

En bild på tavlan jag fick av min handledare och balkongbilder: nu är det min tid att få njuta av den!

:)





Det ni ser på balkongbilderna motsvarar väl vår balkong som den är på riktigt.
Alltså: rätt så liten.

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: filippa

Hahah älskar er balkong!!!!

Postat av: sara

balkongen ser hääärlig ut!

2010-06-06 @ 22:23:27
URL: http://aras.webbop.fi/
Postat av: Terese

Vilken fin tavla, kul att få något så personligt :)

2010-06-09 @ 20:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback