2010-06-07 Flygstrejk.

VAD är det om? Folk får gärna strejka bäst dom vill (och det är ju bra att man får göra) men se för fan till att få ordning på avtalen BUMS för jag vill flyga mitt fina bokade billiga flyg som planerat på torsdag!

(verkar som att de ska strejka som längst till på onsdag, hoppas hoppas)

Idag är det brödbak på schemat och mot kvällen till Anna för att jobba lite hemma hos dom, som allt-i-allo-fixare. Trevligt!

Igår var vi och dök ihop! Ett fint dyk på 50 minuter ner till 10 meter ungefär, rätt grunt men fint. Bra att dyka safe när man dyker med nytt folk.

Jag "snodde" med mig Anna o Christers nya fina torrhandskar som bara jag har använt samt ett begagnat underställ med motiveringen att jag jobbar av kostnaden för prylarna under sommaren. Bra deal tycker jag, hoppas de delar åsikten :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Terese

JAG VILL MED DYKA!!!

2010-06-09 @ 20:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback