2010-06-18 Schwooosch.

Så låter det riktigt så man hör det när man är på ön! Och jag har ändå inte gjort i närheten av lika många nedslag hos vänner och bekanta (framför allt bekanta) som jag gjorde när jag var hemma "förr". Det blir mer och mer givet vilka jag vill lägga tid på när jag har begränsat av den varan. Inget ont om andra de andra men så ser ju livet ut!

Igår gjorde Marie och jag ett SJUKT BRA DYK. Här kan man läsa om man vill:
http://www.dykarna.nu/dyklogg/257379.html

Marie är min dykinstruktör på mitt första cert, så det var hon som lärde mig dyka torrdräkt när jag kom från varma vatten runt Kuba och hem till en nollgradig östersjö i mars eller vad det nu var. Huvva. Men igår var det kanon och jag kände mig rentav duktig på avvägning igen :)

Imorgon drar jag vidare till Kalmar för att hälsa på min Tessan och hennes Calle, det ska bli så fint att få träffa dom lite längre än jag gjort förr!! :)

Sen är det Göteborg igen på måndag och hur trevligt jag än har det här hemma så är hemma i Göteborg också MYCKET bra och jag saknar Thomas som f-n. Så det ska bli finfint att komma hem :) ♥

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad skönt, snart blir det ordning på torpet igen!Kramen

2010-06-18 @ 13:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback