2010-06-22 ?

Vet inte vad det här inlägget ska få för titel men när jag funderade över titeln kom bara en lååång suck. Det är väldigt tom i lägenheten som jag kom hem till nyss - min karl är på jobbet och efter två veckors vara-uppå-alla-som-jag-kunde-varit-uppå-tid så känns det väldigt ovant med denna tystnad. Där kommer ju Spotify väl till pass...

Har haft det jättebra precis som vanligt, Gotland är Gotland - så enkelt är det. Går nog inte att hitta nåt ställe jag nånsin kommer tycka är vackrare och mera hemma, oavsett vart jag trivs i övrigt. Så därför blir det ju också jobbigt att åka därifrån. Framför allt för att jag säger hej då till människor jag vet att jag kommer sakna från att jag sätter mig på båten därifrån igen. Och framför allt människor som blir äldre och inte riktigt är vad de en gång var...

Det som har lugnat mig med den känslan nu på sistone är att jag längtat till dom jag älskar här i Göteborg! Det är skönt att känna så, minns att det i början inte var självklart på samma sätt, att se Göteborg som hemma.

Ytterligare ett skäl till att den här dagen får en ? och en suck som titel är att det idag är 13 år sen min bror Niclas dog. Helt sjukt. Gör ännu jävligt ont...

Skräp.


Kyrkan där jag döptes och kyrkan där han vilar.

Planet flög som på beställning däröver när jag reste till ön,
vilken tur att det blev en fin bild!

Kommentarer
Postat av: filippa

puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback