2010-06-29 Sol :)

Om sommaren fortsätter såhär varm kommer jag med tiden se ut som den där läderväskan Madde beskriver i sin blogg (alltså resultatet av många års ihärdigt soldyrkande). Jag kan inte låta bli. Det är underbart att få vara i solen och njuta!

Liter bilder från min semester hittills!

Gotland, Kalmar, Marstrand, Saltholmen.


































JAG ÄLSKAR ATT VA LEDIG!

Undrar vad folk menar när de frågar om jag inte kommer bli uttråkad? Har folk så dålig fantasi att de inte kan komma på vad de ska göra med lediga dagar? :D

Mina mål med sommarledigheten är att

1. bli brun om benen
2. bara göra roliga saker (och låtsas att saker som är mindre roliga är väldigt roliga)
3. lära mig baka surdegsbröd

Ungefär så. Går rätt bra!

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: maja

...eller kan man med ledigheten göra som mig- raka benen och därefter spendera tiden med att klättra på väggarna;) Gaaaah!!! I need activation!

2010-06-29 @ 14:56:21
Postat av: Bloggaren Herself

Läderväska ÄGER! ;D Kramkram Madde

P.s. Fina bilder D.s.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback