2010-03-05 Vårkänslor!

Jag vill så gärna städa balkongen! Ser fram emot att skrubba bort grannens städvatten och ställa ut krukor som man ser saker växa ur. Har funderat i flera veckor på vad jag ska så för nånting nu, snart, inomhus. Så det blir lagom att plantera ut i april-maj, eller vad vet jag? Måste läsa på!

Men som ett brev på posten - bokstavligen, för det kom ett kuvert! - damp det igår ner två påsar med frön!! Vilken lycka!! Snacka om att Grynet känner mig!! :)



Yay! Oj, va fint det ska bli på vår balkong! :)

Idag ska vi på studiebesök, en av praktiktjejerna och jag. Därför ingen resa ut till öarna = sovmorgon och tidigt slut på dagen. Långhelg känns det som!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself

Va gulligt av Grynet!!!!

Överraskningar är alltid underbart.

Kram Madde

Postat av: flippo

åh vad härligt med blomster! vill också städa på balkongen, sen blire balkongfest!

2010-03-05 @ 22:09:56
Postat av: Maribella

Oh yeah, nog kliar det i "planterings-tarmen" alltid!!!

Längtar så enormt efter vår och sommar!!

Kram

2010-03-07 @ 19:48:04
URL: http://maribellassk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback