2010-03-11 Pysselkväll! och v. 44

Igår kväll hamnade jag i pysselparadiset! Tillsammans med Filippa och Anna-Lena, kunde inte ha blivit bättre. Vet ni att det finns små manicker som man knipsar hörnen runda med på en liten kick? Eller maskiner som trycker ut stjärnor i bara farten.









Roligt! :) Vill pyssla igen!!

Igår var det vecka 44 på  viktresan och jag missade vägning. Kanske undermedvetet inte ville? :) Idag ser det iaf ut såhär

Vecka 44

Dagens vikt: 79,7 kg
Förändring: - 1 hg
Totalt sen start: - 7,0 kg

Veckans träning:
2 x styrketräning
vardagsmotion, solskenspromenader!

Känner att jag är lite sisådär med att fortsätta viktblogga. Om jag går upp, ner eller står kvar på samma siffror från vecka till vecka känner jag inte påverkas av bloggen längre, som det gjorde ett tag förut. Men jag vet ännu inte. Kanske har den effekt ändå, att jag inte går Upp i vikt när jag har det kämpigt med motivationen?

Får se hur jag gör helt enkelt. Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Terese

Du är grym!! Både på att pyssla och på viktgrejen :)

Superbästa Tove!!

2010-03-11 @ 16:14:36
Postat av: sofie knutas

Oj vad duktig du är. Har du gått ner totalt 7 kilo!? Jag blir riktigt imponerad!



Det är roligt att följa din blogg! Det händer så mycket här hela tiden (till skillnad från min blogg hehe).



Ha det underbart!



Kramar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback