2010-03-24 Piggelin.

Som av ett mirakel var jag PIGG när jag kom hem ikväll! Va! Tänk er! Det är inte ofta nuförti'n inte. Praktiktrött, morgontrött, kvällstrött, konstant trött. Nästan.

Men inte idag! Kan ha att göra med att jag inte mådde bra igår, så jag var snäll mot mig själv och gick hem från jobbet. Somnade redan på bussen på väg över med färjan och var vaken några timmar hemma, för att sen sova en lång natt. Piggeling idag med andra ord :)

Imorgon är det dessutom halvdag och jag behöver inte åka till ön, utan ska vara i stan på möte 9-12. Sen en eftermiddag av läsning (well, nån timme i alla fall) för att sen Klippa mig (tummen upp!) och sen äta Våfflor hos Anna och Christer. Kanoners.



:)

(bild lånad från vafflor.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback