2010-03-29 Beslut.

 

Ett stort beslut har tagits idag!

 

Jag blir ledig hela sommaren. Från andra veckan i juni tills skolan börjar i - september?

 

STORT beslut, som sagt - för det är första gången sen jag fyllde 12 eller så, som jag är ledig på "riktigt". Min förra semester som liknar nåt "folk överlag har", var min månad på Kuba 2006. Det är ju ett tag sen... Och den månaden jobbade jag som en idiot för att ha råd med och sen kraschade jag in i den berömda väggen när jag började jobba efteråt igen.

 

Det här blir något helt annat! Det här blir en sommar av lyx (bli försörjd, oj oj!!) - att få ta hand om mig själv, göra saker som är roliga (laga mat, sola och bada, träffa vänner och hänga!)!!!

 

:D


Kommentarer
Postat av: maja

Underbart! Då får vi se till att träffas, för alla jag känner åker hem över sommaren eller jobbar som tokar. Vi lyxhustrur får hålla ihop för att överleva denna sommar;)

2010-03-30 @ 11:29:23
Postat av: Terese

Jag vill oxå bara slappa...!! FUUUSK!!

2010-03-30 @ 20:02:03
Postat av: Jennie

Det är till att ordna det för sig... Njuuut Tove! Passa på å vila allt du kan. Å sen kan du va på öjn hur länge som helst!

2010-03-31 @ 09:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback