2010-05-24 Sirap.

Så seg känner jag mig på arbetsfronten!

Nu är det få dagar kvar på praktiken. Idag plus 6 dagar som innehåller "vanliga" praktikdagar, mentorskap, studiebesök av klasskompisar och dokumentationskurs. Plus en dags utvecklingsgrupp i stan, en dag plugga hemma och slutligen slutseminarum i skolan.

När man nystar i schemat är det inte mycket kvar!

Kan inte säga annat än: att det ska bli skönt. Jag är som en liten unge som räknar dagarna till sommarlovet och vill slå ihop matteboken NUUU!!!

Samtidigt som det jag har kvar att göra är viktiga saker. Det är avslut med klienter. Behöver ännu hitta praktikplats till en person. Mycket viktigt arbete! Det är avslut av min egen praktikperiod - en viktig period av min utbildning - och av mitt liv, faktiskt. Händer mycket både i mitt yrkestänk och hur jag relaterar det till mig själv. Rolig kurs och roligt mentorskap (imorgon ska vi bowla!). Ser till och med fram emot slutseminariet.

Tänka sig!


Kommentarer
Postat av: filippa

Jag längtar också!!!!!! Sen är det sommarlov!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback