2010-10-08 Intensivt.

Vilken dag!

Läst litteratur till C-uppsatsen, väldigt intressant och jag tror artiklarna vi hittat kan vara perfekta rentav, för vår studie.

Nu har vi dessutom fått tag i intervjupersoner, halleluja! Det är inte helt busenkelt inte, framför allt sett till den pyttelilla tid vi har till vårt förfogande. Tycker det finns en stor utmaning i att ringa runt till folk och be om intervjuer när man knappt vet själv vad den ska handla om än.. Oh oh! Tur att vi tänker snabbt och har höga krav, både Veronica och jag, för det kommer bli bra ändå!

Susade ut till jobbet i eftermiddags och gick av nu vid nio. Har haft en väldigt trevlig kväll där ute - med mycket hundkelande, goda samtal med killarna, ugnspannkaka och glass till middag (!) och solnedgång bakom träden med skimmer i havet. Sämre jobb kan man ha, I tell you!!

Kram, god natt, trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Oj, vad jag inte är avundsjuk på er! Men vad stolt jag kommer vara över er när ni är klara! Kanske ska vi försöka få till en fika endera dagen så jag får bli lite uppdaterad??

Kramen

2010-10-12 @ 21:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback