2011-04-15 Helg.

Är det inte helt underbart med helg? Den här helgen får vi besök av Regina och Johnny och det ska bli otroligt kul! På måndag, först då ska jag kolla nya jobbannonser, skriva hemtenta, fila på stadgar till förening för utsattman.se och ordna med allt det jag behöver göra innan avresan till Indien.

Men i helgen, då ska det bara njutas! Umgås, dricka rött, äta gott. Förhoppningsvis sova några timmar då och då!

Har nu precis sökt ytterligare 7 arbeten. Snacka om att försöka ta kontrollen över sin framtid med de medel man har... Har känts väldigt bra på de två intervjuer jag har varit på i dagarna men vill inte tacka ja till dem jobben (om jag nu får dom) innan att jag varit på Soc-intervjun. Och det betyder ju i så fall att de kanske inte vill vänta på mig. Därför söker jag vidare, för att gardera mig.

Kram på er! Nu ska här dammsugas så att våra gäster slipper vara håriga hela helgen. Älska kombinationen "vår" och "pälsdjur".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback