2011-02-14 ♥

Alla hjärtans dag! Hoppas ni alla har lite extra kärlek i hjärtat som ni fått dela med er av - och fått ta del av andras.
Thomas och jag tjuvfirade i veckan som gick kan man nog säga - iaf var det min plan :) För att fira inte "bara" när det är alla hjärtans. Han fick blommor och han tog hem semlor, och så drack vi lite champagne. Idag har vi mest snabbpussats på morgonen och sen inte sett röken av varandra. Han kommer hem senare ikväll och då ska han få en lång puss, i alla fall!
Igår när jag vaknade hade jag en molande värk i ett knä och uppifrån höften. Sovit dåligt? För hårt på samma sida, för länge? Gick en promenad i världens vackraste solljus, det gick bra - kändes lite stelt bara. Under dagen stelnade jag till allt mer, försökte massera vänstersidan men det gjorde himla ont. På kvällen gjorde det till och med ont att ta av sig bh:n, den spände mot ryggen och det värkte att få bak armarna. Hm! Verkligen otrevligt ska jag säga. Idag är jag stel och känner det som att musklerna "krampat av" men liksom är matta från igår. Har sovit middag för att vila - kändes som att det var vad jag behövde mer än att promenera. Bokat tid på vattengympapass på onsdag igen, håller tummarna för att det mjukar upp mig om inte annat. Håll tummarna!
Lösenord på bloggen kommer nog. Det är inte mängder av människor som läser i nuläget men jag vet ju inte vilka det är som läser, och det är själva grejen. Det skulle kännas bättre att veta!
Kram på er.
(om ni undrar varför jag får köra med symboler mellan varje stycke så är det på grund av webläsaren tror jag, Chrome har inte riktigt synk med min smak här på bloggen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback