Vagnen! Har inte den blekaste om hur en ba...

2011-10-15_12_01 (MMS)

Vagnen! Har inte den blekaste om hur en barnvagn ska kännas. Men vi tänkte som så, att om vi överlevde de barnvagnar våra föräldrar drog runt oss i på 70- och 80-talet, så klarar den här också jobbet! Idag åker Thomas och jag till St Jörgen och går på spa. Dessutom ska vi äta middag sova kvar över natten! I en svit..! :D När vi bokade online och betalade med Visa blev vi uppgraderade! Hehe. Pyret rör sig ibland så att magen studsar, det är verkligen fantastiskt. Jag kräks ännu och det är riktigt jobbigt. Men jag tappar knappt något hår längre! Förut var det hemskt när jag duschade, kunde tvinna små bollar varje gång... Så det är en klar förbättring. Kram och tack för era komplimanger!


Kommentarer
Postat av: Terese

Hag tycker den ser fin och smidig ut!

2011-10-16 @ 10:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback