2012-03-16 Dubbeldag.

Idag är både jag och T föräldralediga tillsammans, som vi oftast är på måndagar. Vi har promenerat, T har lärt Aron alfabetet med hjälp av tygalfabetet vi har fått av mamma. Bakom varje bokstav finns ett litet djur, I för igelkott till exempel. Det ska ju börjas i tid, ungen är ju ändå tre månader..!
;)
Nu ligger de där två och sover, mysigt! Jag har spanat på babysim-sidor, men hittar inga kurser som börjar nu snart! Alla jag hittar har börjat för ett par veckor sedan eller börjar först i augusti. Surt! Tycker att det vore fint att börja med det rätt snart, för att komma in i det när han är så pass liten. Men men, vi får plaska vidare i badkaret. Jag övar Aron i att gilla läget när han får vatten i ansiktet, det känns som en bra start. Hm, Anne - kan du det här med babysim? :D Vi kan ha minikurs! :)
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Anne

Babysim alltså - ska höra med mamma om hon har lite tips :-) Vet bara att det ska vara en varm bassäng.

Ska kolla men det vore ju kul!!!

2012-04-16 @ 18:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback