2012-02-27 Läskigt. Förut ikväll hörde ja...

2012-02-27 Läskigt. Förut ikväll hörde jag Aron bli ledsen och börja skrika där han låg i vaggan i sovrummet. Jag gick dit, och där låg han med kudden över ansiktet. Fy fan vad otrevligt. Jag hade precis bara en halvtimme innan lagt dit kudden ovanför hans huvud så han skulle hasa upp mot nåt mjukt. Men när han hasade så ramlade kudden. Usch. Det var första och sista gången kan jag säga. Idag fikade jag med folk från föräldragruppen, fem mammor och deras döttrar (bara Aron som föddes i pojkkropp). Det var trevligt och jag fick dessutom höra att Aron ser ut som ett kalenderbarn. Wow :) Kram //Stolt mamma.


Kommentarer
Postat av: Sara

Verkligen läskigt med kudden.

Roligt med kalenderbarn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback