2012-03-05 Begravning.

Hemma från ön efter pappas begravning. Tung helg med mycket kärlek. Tungt att komma hem också. Det blir alltid så tomt. Som minst har vi varit åtta personer i vibble, som mest närmare 25. Och jag stortrivs. Även om en väldigt skön stund var en långpromenad ensam med min egen lika familj var en höjdpunkt ;) Vill berätta för er om begravningen. För min egen process. Men det får vänta tills jag sitter vid en dator. Just nu ligger Aron bredvid mig och är jätteglad. Han låg nyss på mitt bröst och lyfte huvudet i flera veckor, samtidigt som han avfyrade stora leenden!


Kommentarer
Postat av: Clara

Vill bara skicka en stor kram till dig Tove! Vad man än säger känns det fjuttigt, men jag tänker på dig, allt jobbigt och allt härligt som finns i ditt liv nu. Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback