2012-03-15 Bakåfram.

Idag känns det verkligen som att det här med bilden av föräldraledighet gör sig påmind. I morse vaknade jag på soffan eftersom vi sover varannan natt med Aron. Gick och klädde på mig. Insåg att jag satt på mig (mjukis-)byxorna bak och fram. Åt en macka med Aron på ena armen. Sedan har dagen gått. Att ha plockat i och ur diskmaskinen var ett mission. Att ha slängt ihop en köttfärssås var bonus! I eftermiddags insåg jag att tröjan också är bak och fram. Har inte brytt mig om att ändra det. Å då har ungen inte ens börjat krypa än!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Hahaha åh! Ljuva småbarnsliv! Men du, det blir bättre! (Eller det är ju fint det där också på sitt sätt)

Postat av: Jennie

Håller med Filippa, du är en bebismamma! Bara att få ta på sig RENA kläder efter en DUSCH i lugn och ro är vardagslyx! Jag förstod inte det här innan jag hade Betty men tid blir verkligen relativt. Njut av att vara sunkigt lycklig med din bebis, daglig dusch och rättvända kläder är överreklamerat och alldeles för snart har du en annan parfym än sur bröstmjölk och barnkräk. Usch, går jättefort men varje dag har sin charm med en liten guldklimp i sin närhet.

2012-03-26 @ 12:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback